Subject: FW: T-28 JJT Inseneri lõpparuanne ja tagatise vähendamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 13:50:30 +0200

From: Peeter Piirsalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 7, 2025 9:28 AM
To: Meelis Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: T-28 JJT Inseneri lõpparuanne ja tagatise vähendamine

Tere Meelis!

Tere Gert!

Saadan Inseneri lõpparuande ja vastavalt lepingu p.6.8 ja p.6.9
sätestatust taotluse/ nõudekirja lepingu täitmistagatise vähendamiseks 50%
võrra.

Head jätkuvat!

Lugupidamisega

Peeter Piirsalu

juhatuse liige

teedeinsener

tel. +372 56 453 543

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.entecon.ee/> www.entecon.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.